piątek, 15 lutego 2013

Informacje

Heeeej.
Mam jakieś informacje (jak sam tutuł posta wskazuje). Nie wiem, czy się cieszycie, czy też nie. Ale... Zawieszam bloga. Wolę wam to napisać, bo czasem pytacie się, kiedy coś dodam, więc wolę od razu to wyjaśnić. Chodzi o to, że mam teraz za dużo pracy, a za dużo rzeczy mnie rozprasza. Jak tam kiedyś pisałam biorę udział w konkursie z geografii i muszę się na tym skupić, a blog niestety też mnie rozprasza. Mówię wam to dlatego, żeby nie było, że to koniec i że się wypaliłam z pisaniem. Nie, nigdy! :3 Robię sobie przerwę do końcówki marca podejrzewam.
 
Druga sprawa to mam dla was pewną propozycję. Zastanawiam się, czy zacząć pisać coś w stylu swoich przemyśleń. Mam kilka ciekawych tematów, gdzie chciałabym przelać moje odczucia na papier (klawiaturę). Ale pytanie - będzie ktoś to czytał? I liczyłam, że jak dodam swoje rozważania na jakiś temat, to wy w komentarzu napiszecie co o tym sądzicie, jakie jest wasze zdanie. Co wy na to? Jeżeli chętnych nie będzie to założę najwyżej innego bloga, żeby ten był typowo bennodowy. :)
Hm, to na tyle.

Pozdrowienia i uściski od waszej kochanej QA <3

13 komentarzy:

  1. Smutam, ale ciebie rozumiem :D Myslę, że bym czytała te rozważania, ale zalezy :) Weny życzę i obyś znalazła czas ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że zawieszasz, bo Twój blog jest moim ulubionym i absolutnie Ciebie faworyzuję, ale rozumiem i jestem w stanie Ci wybaczyć xd oczywiście będę czytała wszystkie Twoje przemyślenia i chętnie podzielę się z Tobą swoimi opiniami c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na nowy rozdział ale cóż, rozumem - są sprawy ważne i ważniejsze. Jak wygrasz konkurs to wrócisz do nas ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj bardzo szkoda, że zawieszasz, ale w zupełności to rozumiem, także nie będę narzekać tylko cierpliwie czekać :)chętnie poczytam Twoje przemyślenia ;)także życzę powodzenia na konkursie no i wracaj do nas! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh....A tak bardzo lubiłam tego bloga i opowiadanie...No, ale cóż, rozumiem, że jest za dużo pracy i tak dalej no i trzeba sobie czasem zrobić przerwę. A myślę, że wyjdzie ona na dobre, bo i weny jeszcze przybędzie pewnie. Przynajmniej ja tak mam...No i chętnie bym poczytała coś z typowo twoimi odczuciami, emocjami...Lubię takie rzeczy <3 Więc... Powodzenia życzę w dalszej twórczości (i nigdy, przenigdy nas nie zostawiaj) oraz trzymam za ciebie kciuki w tym konkursie! Liczę, że będziesz miała 1 miejsce. Koniecznie mnie o tym poinformuj na gg, albo tutaj na blogu, jak już do nas wrócisz :D
    ~Będę codziennie zaglądała na bloga w nadziei, że coś dodasz, choć wiem, że tak nie będzie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszasz? Nie... Ale dobra, nie będę odstawiać szopki, bo sama wiem jak to jest czasami. Ale dobrze, że twierdzisz, że się jednak nie wypaliłaś. A co do przemyśleń, to... Mi to wszystko jedno, czy tu, czy na innym blogu. I tak będę czytała, więc no problem xd

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeej...:( Szkoda, ale życzę powodzenia w konkursie! :) Mam nadzieję, że wrócisz z podwójną dawką pomysłów!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze cię rozumiem, też swego czasu brałam udział w konkursie z geografii... Kuratoryjny, prawda? ;)
    A co do pomysłu, żaden problem; zawsze czytam Twoje teksty z radością, więc kolejna nowość mi nie przeszkadza.
    Jeśli znajdziesz chwilkę, pamiętaj o mnie, dobrze? Ja nie zamierzam zawieszać swojego bloga, co piątek będą pojawiały się nowe rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kuratoryjny... Rok temu polski, w tym geografia :)
      Okej, cieszę się. I oczywiście, że nie zapomnę. Może z małym opóźnieniem, ale czytać i komentować będę na pewno.

      Usuń
    2. Nowy rozdział, zapraszam!

      Usuń
  9. Wiadomość mnie nie cieszy, ale jeśli potrzebujesz przerwy to powinnaś ją mieć, bo wiesz, lepiej trochę odpocząć i pisać sensownie niż nawalać wszystko a nie mieć weny ;p Tak, tak to mój pierwszy komentarz na Twoim blogu bo UWAGA! Blogger czasami się ogarnia O.o Apropo przemyśleń to chyba już Ci to pisałam na tt, ale co tam xD Jestem chętna! A poza tym wiesz dobrze że przeczytam wszystko co wyjdzie spod Twojej ręki, choćby to nawet były przemyślenia dojonej krowy na polanie xD Zapraszam do siebie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy, Elektra powraca na pierwszy plan!
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam, nowy już jest. I tak, widziałam wiadomość, więc nie ma problemu, spokojnie zaczekam na Twoją obecność :)

    OdpowiedzUsuń